I Love You ツ





Membee ? = = '
Isnin, 27 Disember 2010 | 2:18 PG | 0 comments
Membe kaa kita ?
Aku x rasa ang membe aku ,
laen mcm jaa cara ang .
Bgoihh laa en duk buadd centuh ,
deyy pempuan ! dlm fb duk buad rncak ???
Mai jmpa kt skolaa laaa , ang t ketaq tataw na ckp apa ,
Haiyoo , bule dakk jgn dok buad rancak ?
Aku tao ang lawa ?
So ? apa ang mao dary aku ?
Ang jelez tgk aku nan membe2 yg len rapad ?
Hadoii , GET OFF laa sygg .
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr = = '
Malas naa melalut pasay pempuan gyla nih .
Dh aaa , 
Girl , kalaw hg baca post nih ,
aku naa pesan laa .
" I AM WHO I AM , YOUR APPROVAL ISN'T NEEDED "
kao tkpayahh nk nilai aku sumaa k ?
Aku nk jadi diri aku sahaja , lntak kao r nk benci aku ka ap kaa .
aku x heran , asalkn , aku adalah aku ! 
Aku bukan DASAR PENIPU mcm hang !
Terimakasehh buadd aku ceni ! 





/