I Love You ツ





Beshh Moments ! (: ♥
Rabu, 8 Disember 2010 | 9:24 PG | 0 comments
Harinih best gyla gabak (:
Ngeee ~ tadi aku kluaa ngan kaka zatiey ♥
Kaka angkt kesayangan aku (: ♥
Beshh kodd (: 
Mulamula tuh ketaq gak ,
haha , tataw la knpa (:
Pastuhh , kaka mai kt tgkt 4 ngan abg adan (:
Tkpaa aa , jmpaa la kaka + abg .
Hehee :D
Mulamula tgk abg cm diamm jaa ,
haha , sbb dy x tgoq pon .
Tapii , tyme jumpa first first tu ,
jumpa satt ja .
Kaka zatieyy kasik rantai (: ♥
auw auw auw ♥

shukaa gyla ♥

Hahaa , tengss kaka kuhh sygs ♥
Shukaa gyla tao ak !
Nge ~ first tyme kaka angkt bagy rantai .
Sgt sgt sgt hepyy yaw ! ♥
uwaaa :DD ♥
Hepy hepy hepy hepy hepy hepy (: ♥
Kaka zatieyy sporting gyla .
Kalaw nk snap , dy okey jaa .
Haha , aku yg malumalu .
Tapi snapp jugak la .
Bukann senang ouhh .
Haha ,
Seriuss , best gylaa tadi jmpa kaka zatiey ngan abg adan .
Kaka samaa abg sgt sweet ♥
auww , romantik sgt sgt (: ♥


Jelezz ouh tgk kaka pelok abg , kaka tapena pelok adet -.- ♥

Ngee ~ tapii tadi kaka pelok adet jugak (:
Ngee ~ shuka shuka .
Hahaa , abg adan ta jelez kann ? -.- (:

aku burok gyla -.- auww ♥ kaka pelok adet :DD

Sayangg kaka gylagyla mia laa ! (: ♥
Bnyk lagy gmbaq kami snap .
Klaw na tgk ,
tgk kt fb je laa (:
Hehee , haaa .
Lagy 1 , tgk baju kami . (:
Samaa en ?
Haha , kaka zatiey mia kaler merah itam .
Akuu mia kaler merah putih .
Hehee , fon kaka zatiey , merah hitam .
Fon aku merah putih .
Ngee ~ baru aku tao ,
kaka kesayangan aku mia favouritee kaler merah hitam .
Hahaa , (:
kami mia tali yg ad kt fon pon sama pattern .
Hahaa , ta pasan pon .
Eylin yg blanja akuhh .
Pastu , jmpa kaka zatiey , tgk tali fon dy sama .
Hahaa :D seronokk +takod .
Takod kaka zatiey mara pulak beli yg sama ngan dy (:
Nge ~ tapi dy ta mara pon aih .
Kami snap bnyk sgt gmba .
Tapi , tmao buh kt cni suma .
Buh kt fb laa beshh (: Hehee .
Jum jum , tgk kt fb (:
Ap ap pon , adet hepy kluaa ngan  kaka zatiey ♥
Hepyy sgt sgt tao ! ,
Adet sygs kaka ketadketad ! (: ♥

ILOVEYOUSOMUCH ! 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥








/