I Love You ツ





Tk mampu tersenyum :'(
Khamis, 10 November 2011 | 6:12 PG | 0 comments

errr , sedih gila :'( Tnya knpa ? Emm , ntah la cemana mau cerita .
Sekali lg DIKHIANAT :'( tktau dh nk ckp apaa . mmg nasib aku kot kann .
Tk sangka pulak dy sanggop buat mcm tu ,
Sory aku tkboleh nk ceritaa semua , bcoz korang tkkan faham ap yg aku rasa.
Aku jaa dapat rasa , aku tkboleh hadapi semua ni , tk tahannn ! Nk nangess jaa :'(
Sumpahh tk sangka , SANGGOP KAN HG BUAT MCM NI ? !
Hancoqq hati aku weyy ! Retakkkkk habeh , semua sbb hg !
Ya Allahhhhh, -.- Errrr . Dh la sedih sbb bnda bodo nihhh ,
Tiba2 ada membe ajar cara nk check result exam . dgn bangga nyaaa , . 
Tkpa la , pegi pulak check . Goshh --' lg retak hati aku :'(
Terok sangat result kali ni , padahal dh usahaa sebaik mungkin dah :(
Aku dh tergamam , sure mak ayh aku sedih kan dpt ank cemni .
Tkbole buat apa dah, terlambat dh pon . Yg penting ,
Aku dh usaha , buat latihan , baca buku ap sumaa . yg lain tawakkal jaa .
Dh nk dpt mcm tu , tkleh kata apa :( Ramaii yg bg semangatt.
Bak kata membe aku , 
KALAU TK BRJAYA KALI NI , 
TAK SEMESTINYA TK BERJAYA SELAMA LAMANYA :)
Btol kan ? Yeahh, insyaAllah aku akn buat yg terbaik dlm PMR nnt :)
Airr mata dok kluaq lajuuuuuuuu ja . Pedih mata lah :(
Dh la , takat cni ja kot . Korang koranggg ,
doa bg aku Kuatt tauu ! mcm supermannnnnnn ! (: InsyaAllah .
 
For My dear Parents - Sory tkleh banggakan umi dgn abah . 
but , i`ll make sure you will be proud of me one day :')

For YOU - i can't be the best for you , hope hg lg bahagia lepas ni :') Amin .

Cawwwwwww dlu , sakit mataa . Byyeee (:






/