I Love You ツ





Perempuan HOT =='
Isnin, 10 Januari 2011 | 1:01 PG | 0 comments
Title tuh ?
Hahaa (: nk citaa sait sal sowangg pempuan nih .
Panjangg ouh , if hmpa btoy2x rajen , baru baca k .
Ya Allah , punyaa laa ____ pempuan tuh ! --'
Sakeddddd haty aku ,
2 hari aku x nmpk muka unk pon , aku brsyukur taw !
Harinee tiba2x aku nmpk muka unk plak !
Hadoi , balaaa btoy aa .
Pempuann HOT ny , sakedd kt mana aku tataw aa ,
Asal kami selisih jaa , dy t usya2x aku ,
Usya biasa tapa larh ! Ni usya cam nk bunuh aku .
Aku  taw aih unk tu LAWA , PNDAY !
Ramai orgg SYGGG unk brbandinggg aku , 
Ramai orgg SUKA unk ,
Abeh ? awat nk usya2x pelik ?
Mentang2x arhh ang lawa enn ? 
Tkejut laa kan tgk muka kera cm aku ny  ??
Aku ta cantik mcm unk , aku taw to !
Tapii , ap masalah unk la nie ?
Aku dh x masok cmpoq enn if unk nk rapad nan kaka aku ?
Unk kebuluq sgt kan ? Aku kesian tgk unk .
Tkpaa laa , unk bolee mesra2x nan kaka akuh !
Tapii , pada2x aa wehh , smpai nk p cita pasay aku kt suma membe unk .
Unk ingat aku tataw aarh ? Unk dok bawak mulut sana sini .
Dok buadd cita bukan2x sumaa pasay aku ?
Haihh --' Kalaw setakat muka lawa , hati perot xdak ,
Beik masok kuboq awai2x betina oyy .
Senanggggg skit , tapayahh dok tmbah dosa unk to .
Ada pahammmmmmmm ?
Dulu awai taon , aku ingat unk nyh bek laa .
Cewahhh ! dok depan suma owgg , dok buad cm malaikt mna mai tataw ,
Tapi hakikat ! cam NAJIS taw dak ?
Suda2x aa dok blakon wehh !
B yourself ! Tapayah pura2x nah sygs !
Dulu aku penah TERsayangg unk sebagai senior ,
Tapii , unk suka buadd jora en ?
Ambik unk , sikid pon aku tadak mao pndang muka unk yg LAWA tu .
Biaq aa orgg  yg sygg ang jaa pndangg muka unk nah .
Huhh , HOT laa aku kalaw cita sai unk nyh .
Tapi nk buadd cena enn ? Sakedd haty sgt dahh .
Tataw nk luahh kt sapa , bloggie aku aa jady mangsa .
Haiyyo laa betina , sabaqq je laa aku nan unk ny ,
Aku buadd bek pon salah , aku buad kuang ajaq pon salah .
Unk mao aku buadd ap ?
Kalaw unk nak adek dy , tapaa , ang bolehh amik ,
Tapi , if  unk nak kakak dy !! , p mampoihh dulu ,
Mati idop balik pon aku takan bagy !
Unk ingat , unk masok skola dulu ,
Unk jady adek angkt dy dulu lah ?
Paryaa ouhh ! aku jadi adek dy lagy awai pada unk !
Sebelomm dy kenay unk lagy !
Tapi nk buadd cemana , benda suma dahh jady .
Unk dhh dnobatkn sebagai ADEK dy ,
aku talehh buadd ap dahh .
Hummm , dh aa . Malaihh dah ny , --'
byeeeeeeeeeeeeeeee ~





/